Lali Esposito

(fot. twitter.com)


Fecha de nacimiento: el 10 de octubre 1991
Nacionalidad: Argentina (Buenos Aires)
Profesión: actriz, cantante
Canciones: Sin querer queriendo, Caliente, Tu sonrisa, Besarte mucho, Somos amantes, Necesito


Lali Esposito. Argentina chica. Pełna energii, wybuchowych emocji i z pięknym głosem. Na Lali Esposito natrafiłam oglądając Esperanza mía. Zaciekawiły mnie jej piosenki przez co zaczęłam szukać głębiej i odkryłam ich całe mnóstwo.

Lali już od dziecka ''była na ekranach''. W wieku jedenastu lat wystąpiła w Rincón de luz. Karierę muzyczną zaczęła nieco później. W serialu Casi Angeles śpiewała w zespole Teen Angeles. Dopiero w 2013 roku wydała swoją debiutancką płytę - A bailar.  W 2015 roku zaśpiewała w duecie razem z Rickim Martinem jego piosenkę - Fuego de noche, nieve de día. Rok później wydała kolejny album Soy. Najnowsza płyta ukazała się rok temu - Brava.

(fot. telefenow.blogspot.com.ar)

W wywiadach Lali nie kryje się z tym, że nie zna angielskiego i nadzwyczajniej w świecie nie leży jej ten język. I akurat w tej kwestii mam tak samo z tym, że ja i angielski nie za bardzo za sobą przepadamy. I żeby nie było, nie sugeruję się zdaniem Lali w tej kwestii. Jeśli jesteśmy w temacie języków to nie znajdziemy żadnej piosenki śpiewanej przez nią nie po hiszpańsku. ....ale uwaga... poza jedną, którą jest duet z Pablo Vittarem - Caliente. Mieszanka hiszpańskiego z portugalskim. Lali zaczyna pierwszą zwrotkę po hiszpańsku, a potem Pablo śpiewa kolejną po portugalsku i potem możemy usłyszeć jak Lali śpiewa po portugalsku.


kadr z Somos amantes z przepiękną żółtą sukienką (fot. instagram)

Już w czwartek (w dzień swoich urodzin) planuje opublikować nową piosenkę La ligera. Ale do tego czasu można posłuchać jej ostatniej (z najnowszych) piosenki - Somos amantes i obejrzeć filmik nakręcony przez stację muzyczną MTV, który prezentuje typowy dzień z życia Lali.

Comentarios