Natalia Oreiro


Fecha de nacimiento: el 19 de mayo de 1977
Nacionalidad: Uruguay (Montevideo)
Profesión: cantante, actriz
Telenovelas: Muňeca brava, Sos mi vida, Solamente vos
Canciones: Cambio dolor, Corazón valiente, Vengo del mar, Tu veneno, Rio de la Plata, Me muero de amor

 Zapewne każdy z Was kojarzy Zbuntowanego anioła, w którym Natalia Oreiro zagrała główną rolę -Milagros przy boku Facundy Arany, z którym wiążą ją węzły przyjaźni. To właśnie podczas oglądania tej telenoweli poznałam ją i piosenka tytułowa Cambio dolor nabrała dla mnie tytułu i słów :D Kilka lat później znowu wystąpiła u boku Facundy Arany w Sos mi vida, gdzie zaśpiewała piosenkę początkową Corazón valiente.

Natalia Oreiro i Facundo Arana

Oprócz kariery muzycznej i aktorskiej Natalia Oreiro spełniła swoje marzenie z młodości i razem z siostrą Adrianą utworzyły w 2007 roku swoją własną firmę modową. 
Swoje życie prywatne utrzymuje w największej możliwej dyskrecji. Jednak znamy jej dwie największe miłości: Pabla Echarii i Ricarda Mollo. Z Pablem, argentyńskim aktorem, była w związku przez 7 lat. Z kolei, z Ricardo Mollo zawarła związek małżeński w 2002 roku i mają jednego syna.   
Natalia Oreiro jest kobietą waleczną, wszechstronną i marzycielką. Ponadto jest wegetarianką i uwielbia czekoladę. A jej ulubionym zespołem jest Los Ramones.


Fot. Pinterest

Comentarios